Tuesday, March 22, 2011

Firas Berperisa Strawberi

assalamu'alaikum...

selepas 2 kali ke spital & poliklinik minggu lepas, batuk & selsema firas tak hilang2 jugak..
sebab mengikut kata doktor, memang takde ubat batuk/selsema untuk baby..
walaupun batuk & selsema firas takde la teruk sangat, tapi telah menyebabkan dia tak berapa selera nak makan..
pikir punya pikir, pnAA teringatkan vicks untuk budak..
maka, kami pun singgah beli kat farmasi..

ini la rupa balm nya..
rega asal RM 8.95, member price RM 8..

balm ni ada bau stoberi..
wangi je bila dah sapu kat firas..
sedangkan bau mashem pun sedap digomol2, inikan pulak berbau 'manis'..
setakat hari ni, lepas guna balm ni, alhamdulillah selsema & batuk dia berkurang..

so, kalau ada anak2 kecik yang batuk & selsema, boleh la ikhtiar guna balm ni..
insyaAllah mujarab (agak2 nak tak kampeni ni amek pnAA jadi jurucakap depa?).. ngee..


wallahu'alam...



3 ULASAN:

wilda said...

kena carik jenis ni letak kat kedai nampaknya :)

Puan AA said...

tokey farmasi: setuju!! lagipon, brand 21st century ni org 'yakin & percaye'..

Nadya said...

ade yg vicks nye..dgr cam xelok bg baby pakai balm..21st century nye ok kot?