Monday, January 11, 2010

Evolle

hari kames yg lepas, tgh dok lompat2 blog,
terbaca testimoni pasal evolle..
teruja & eksaited..
trus lompat2 lg..
& hati mula berkenan..
tanpa berpikir panjang lg, trus order..
ingatkan esoknya (jumaat) dah boleh dpt..
kuciwa la jugak..
skali, sabtu baru sampai..

apakah Evolle Miracle Bar?
evolle ialah... *ayat skema*
sabun pencuci muka..
dikatakan boleh mengatasi masalah2 kulit..
konon2nya bila pakai evolle,
kulit jd licin & berseri2..
segala jerawat, jeragat bagai boleh hilang..
liang2 pori boleh mengecil..
garis2 halus boleh hilang..
tona kulit tak sekata boleh jd sekata..
boleh jugak melambatkan penuaan kulit..

dan dikatakan lg,
klu dah pakai evolle, x payah dah pakai toner, moisturizer dan segala macam krim2 lg..
itu yg membuatkan pnAA lg suka..
pnAA malas nak sapu mcm2..
kadang2 lupa..
biasanya, semua krim2 mcm boleh jual balik.. tak luak mana pun..
makanya, senang bila adanya evolle ni.. hehehe..

rega 1 bar evolle RM99..
1 kotak (3 bar) RM279..
sabunnya kecik je kawan2..35gm..
sabun badan yg biasa ada kat rumah tu lebih kurang 90gm..
leh imejin betapa keciknya kan..
mmg nmpk mahal..

kalau berkesan, boleh beli lg..
jgn la pulak jeles tgk muka pnAA merelit2 nnt.. heheh..
kalau tak berkesan, tobat nak beli lg..



6 ULASAN:

ayu said...

evolle ek?emmph....mahalnyer...I pki safi balqis je...haha...

Puan AA said...

ala, sblm ni pun ana pkai alaisyah je..
sblm2 tu garnier,neutrogena, sume yg besa2 jugak.. tp xde perubahan..
saje la try yg ni.. kot2 la berkesan..

ayu said...

azree, dulu I pun byk jerawat...pastu I mkn supplemen Elken...buang toksin, pastu mkn Elken spirulina...pastu jerawat kurang sket...benda ni, kena dr dalam...kadang2 darah kita kotor...

wanilee said...

sbn ni ade kandungan heil moor ke (x pasti ejaan)...kalo ade sm ngan sabun mior la...x payah pakai toner segale..just cuci muke je...

wilda said...

sebenarnya jimat bnyk kalo pakai sabun je, xpyh krim2 bagai. krim sebotol pun dh brape dah, blom masuk toner dll.senang pun senang. :)

Puan AA said...

ayu: promot nampak..
baru je amek supplemen.. tgk la camne..

mawar: a'a, evolle ni enhance drpd sabun mior.. jenama sama, cuma upgrade sket..